ترم تابستانه

مقررات و ضوابط ترم تابستان ۱۳۹۷ مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه اصفهان به شرح ذیل می باشد:

 

·        حداکثر درس قابل اخذ در ترم تابستان ۲ درس می باشد.

·        حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست

·        در صورت عدم مراجعه، انصراف یا حذف دروس انتخاب شده به هردلیلی توسط دانشجو، شهریه

واریز شده به هیچ وجه قابل استرداد نیست

·        کلیه کلاسهای حضوری بصورت حضوری و کلاس های مجازی به صورت  online (برخط) می باشد

·        طول دوره ترم تابستان ۶ هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است

·        امتحانات پایان ترم به صورت حضوری و در محل دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد

·        حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در

هردرس از مجموع جلسات مندرج در آیین نامه آموزش تجاوز نماید نمره صفر در درس فوق

منظور خواهد شد در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات

درس مورد نظر حذف و در غیر اینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر

منظور خواهد شد.

·        در صورتی که درس یا دروس از سوی آموزش به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود،

شهریه پرداختی با تایید مدیر آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط امور مالی قابل عودت

خواهد بود.

·        دانشجویان سایر دانشگاهها(میهمان) ضروری است جهت ثبت نام نسبت به دریافت فرم مهمانی

که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت

آموزش دانشگاه مبدا رسیده است و در فرم های مذکور قید می شود، اقدام نمایید.

·        در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو به معرفی نامه الصاقی عواقب

آن بعهده دانشجو است و دانشگاه اصفهان هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر واحد، تغییر نام

درس، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه

ندارد.

·        در صورت هر گونه مغایرتی در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء

عواقب بعدی به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات

ندارد