ترم تابستانه
مقررات و ضوابط ترم تابستان ۱۳۹۷ مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه اصفهان به شرح ذیل می باشد:
· حداکثر درس قابل اخذ در ترم تابستان ۲ درس می باشد.
· حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نیست
· در صورت عدم مراجعه، انصراف یا حذف دروس انتخاب شده به هردلیلی توسط دانشجو، شهریه
واریز شده به هیچ وجه قابل استرداد نیست
· کلیه کلاسهای حضوری بصورت حضوری و کلاس های مجازی به صورت online (برخط) می باشد
· طول دوره ترم تابستان ۶ هفته بدون در نظر گرفتن زمان امتحانات است
· امتحانات پایان ترم به صورت حضوری و در محل دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد
· حضور دانشجو در تمام جلسات مربوط به هردرس الزامی است و چنانچه غیبت دانشجو در
هردرس از مجموع جلسات مندرج در آیین نامه آموزش تجاوز نماید نمره صفر در درس فوق
منظور خواهد شد در صورت ارائه دلیل و تشخیص موجه بودن تا قبل از شروع زمان امتحانات
درس مورد نظر حذف و در غیر اینصورت طبق ضوابط نمره صفر در درس یا دروس مورد نظر
منظور خواهد شد.
· در صورتی که درس یا دروس از سوی آموزش به علت نرسیدن به حد نصاب لازم حذف شود،
شهریه پرداختی با تایید مدیر آموزش و پس از طی مراحل اداری توسط امور مالی قابل عودت
خواهد بود.
· دانشجویان سایر دانشگاهها(میهمان) ضروری است جهت ثبت نام نسبت به دریافت فرم مهمانی
که در آن عنوان درس ،تعداد واحد درسی، شماره نامه ثبتی و تاریخ نامه که به تایید مدیریت
آموزش دانشگاه مبدا رسیده است و در فرم های مذکور قید می شود، اقدام نمایید.
· در صورت هرگونه مغایرت در واحدهای اخذ شده توسط دانشجو به معرفی نامه الصاقی عواقب
آن بعهده دانشجو است و دانشگاه اصفهان هیچ گونه مسئولیتی در خصوص تغییر واحد، تغییر نام
درس، جابجایی، حذف و مکاتبه با دانشگاه مبداء در خصوص این مغایرت و یا عودت شهریه
ندارد.
· در صورت هر گونه مغایرتی در مشخصات ثبت شده ، رشته تحصیلی و حتی نام دانشگاه مبداء
عواقب بعدی به عهده دانشجو است ودانشگاه مسئولیتی نسبت به تصحیح و ارسال مجدد نمرات
ندارد