سازمان های آینده: سازمان های جهانی
بازدیدها : 435
دوره به مدت 40 ساعت و به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می شود.
تحولات گسترده فناوری، داده و رسانه در سالهای اخیر، سازمانها را با شرایط تازهای روبهرو کرده است. دیگر مأموریت سازمانها تنها فعالیتهای سنتی نیست؛ بلکه بقای آنها در گرو توانایی سازگاری با هوش مصنوعی، زیستبوم دیجیتال، مدیریت دانش و توانمندسازی سرمایه انسانی است. کارکنان امروز باید بهعنوان راهبران هوش مصنوعی، مدیران دانش، تسهیلگران یادگیری، و بازیگران فعال در ارتباط سازمان با جامعه عمل کنند. لذا دوره آموزشی “سازمان های آینده: سازمان های جهانی" برگزار مي شود. این دوره جامع با هدف توانمندسازی کارکنان سازمان ها طراحی شده و بر محورهای هوش مصنوعی، ارتباطات علمی و رسانه ای، سواد های نوین (اطلاعاتی، رسانه ای، داده ای و هوش مصنوعی)، مدیریت دانش و ارتباطات سازمانی، توانمندسازی حرفه ای و سازمانی، ایده پروری و خلاقیت، تولید محتوای الکترونیکی و … متکی است. اهداف برگزاری دوره به شرح زیر است:
- ارتقای مهارت های استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی
- ارتقای مهارتهای رسانهای و اطلاعاتی کارکنان
- توانمندسازی در حوزه مدیریت دانش و داده
- آشنایی با سوادهای نوین (هوش مصنوعی، داده، رسانه)
- آمادهسازی سازمان برای حضور مؤثر در زیستبوم دیجیتال
🔹 سطح ۱: ورود به دنیای دیجیتال (۱۰ ساعت)
هدف: آشنایی با مبانی تحول دیجیتال و تقویت مهارتهای پایه در عصر فناوری
محورها:
- سازمانهای آینده و تحولات فناوری
- آشنایی با هوش مصنوعی و کاربردهای اولیه در سازمان
- برندسازی دیجیتال و روایتپذیری سازمان
- سواد اطلاعاتی، رسانهای و دادهای
- مبانی مدیریت دانش در محیطهای نوین
- تمرین عملی: بررسی نمونههای موفق تحول دیجیتال
🔹 سطح ۲: مدیریت هوشمند (۲۴ ساعت، شامل سطح ۱)
هدف: پرورش مدیران دادهمحور و تصمیمساز در محیطهای پویا
محورها:
- هوش مصنوعی پیشرفته در سازمان
- برنامهریزی راهبردی در سازمانهای دیجیتال
- مهندسی و مدیریت دانش پیشرفته
- برندینگ دادهمحور و توسعه روئیتپذیری سازمان
- ارتباطات سازمانی و علمی در فضای مجازی
- کوچینگ فردی و سازمانی (از طرح تا اجرا)
- تمرین عملی: تدوین نقشه تحول دیجیتال سازمان
سطح ۳: جهانیشدن (۴۰ ساعت، شامل سطوح ۱ و ۲)
هدف: توانمندسازی سازمانها برای حضور مؤثر در بازارها و زیستبوم جهانی
محورها:
- طراحی برنامه جهانیسازی و توسعه بینالمللی سازمان
- تحلیل بازارهای هدف و نقشه راه ورود به بازار جهانی
- دیپلماسی تجاری و ارتباطات بینالمللی
- برندینگ جهانی و تولید محتوای بینالمللی
- ارزیابی آمادگی سازمان برای حضور در زیستبوم جهانی
- تدوین راهبردهای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت جهانیشدن
- پنل اشتراک تجربه مدیران بینالمللی
- فالوآپ سازمانی و کوچینگ پس از دوره
گواهینامه:
به تمامی شرکتکنندگان در پایان دوره، گواهینامه معتبر دوزبانه (فارسی–انگلیسی) اعطا خواهد شد.
زمان برگزاری دوره ها:
سطح اول: ۲ بهمن ماه
سطح دوم: سطح اول+ ۱۶ بهمن ماه
سطح سوم: سطح اول+ سطح دوم+ ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه
هزینه ثبت نام
ثبت نام در سطح ۱ ورود به دنیای دیجیتال: ۱ میلیون و چهارصد هزار تومان
ثبت نام در سطح ۲ مدیریت هوشمند: ۳ میلیون و چهارصد هزار تومان
ثبت نام در سطح ۳ جهانی شدن: ۴میلیون و نهصد هزار تومان
جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال ایتا بپیوندید
-
-
آزاد
-
کلاس آنلاین
0
آزمون0
تکلیف0
ارزیابی0
-
بازه زمانی دورهاز چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۰ تا پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۳
-
بازه زمانی ثبت ناماز چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ - ۰۸:۵۷ تا پنج شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۴ - ۱۷:۵۳
- درباره
